Friday, September 10, 2010

salam aidilfitri..


salam aidilfitri buat sahabat2ku yang jauh di mata tapi dekat dihati hehehehhe...
aidilfitri kali ni sambutanya sama seperti biasa, cume yang berbeza perasaan aku ketika menyambut lebaran..emmm yang berbeza tu biarlah aku je yang tau.. cuma yang aku nak kongsikan mesej2 raya yang dikirim sahabat2 pada ku:

pelita dipasang penaik seri, ramadahan diganti si aidilfitri,msg pendek pengganti diri, sebagai tanda sentiasa diingati, selamat hari raya aidilfitri , maaf zahir dan batin.

salam syawal, semoga keluarnya dari madrasah ramadhan ini, menjadikan kita insan yang makin mentaati perintah dan menjauhi laranganya, ampun dipinta jika ada tersilap kata tersalah cara, maaf z&b.

kecil besar tua muda , semua menyambut hari bahagia, maaf dipohon atas segala, dendam kesumat terlerai jua, selamat hari raya.

selamat hari raya maaf zahir dan batin, moga kedatangan syawal disambut dengan penuh kesederhanaan.

salam alaik, salam idulfitri 1413h, mohon maaf sangat2 segala salah silap sepanjang perkenalan, sambutlah hari kemenangan ini dengan penuh rasa kesyukuran.


for those yang aku tak sempat tulis kat sini ucapan2 raya yan gdi send kepadaku , mohon maaf yea..ni mana yang sempat aku tuls dalam kegamatan raya ni hehehe...

No comments:

Post a Comment