Thursday, September 23, 2010

aduhai virus....


alhamdulillah pendrive yang aku kata hilang hari tu aku dah jumpa balik.... sehari selepas aku kehilangan barang2 ni ... lepas aku balik dari kuliah aku letak beg dalam bilik sume.. pastu pergi solat dan berehat jap... pastu aku msuk bilik buka beg... pendrive tu terjatuh dari beg... dalam keadaan yang terkejut aku bersyukur , kerana semua asignment aku selamat lah kiranya sebab dah jumpa pendrive.... pelik bin ajaib... macam mana semalam nye tu aku punggah beg 3 kali tapi tak jumpa2, esoknya elok je ada...huuuhuu..... takpelah yang penting ada... pastu baru sat ni aku buka pendrive... ucapan ribuan terima kasih kepada library kerana telah menyalurkan virus2 cintanya ke dalam pendrive aku...... waaaaaaaaaaaaa habis shortcut sume file... kuang asam punya virus... beberapa2 orang sahabat aku pun mengalami nasib yang sama... cis .. sape la yang mencipta virus ni... tak rasa berdosa ke haaaaa???

2 comments:

  1. haha... kelakar la enti ni, virus tu dicipta oleh manusia kerana 3 sebab :
    1. Memang dia jahat, suka2 cipta virus tanpa ada ubat..
    2. Kalau tak cipta virus, xde la anti-virus!
    3. Nak uji kehebatan komputer daripada terkena virus ;)

    Yang lebih penting... Elakkan virus2 dalam kategori 'j' nih... kalau nak tau ape dia, buka kitab ' Ihzaru Aids Harakiy' Karangan Almarhum Ustadh Fathi Yakan (~_^)

    ReplyDelete
  2. memang selalu mcm ni kan? bila kita cari macam nak rak, tapi tak jumpa. bila kita tak cari, senang2 ada depan mata.

    Apapun pasti ada hikmahnya kenapa dia hilang sementara tu. dan hikmahnya diserang virus cinta. eheh..virus perosak. hehe

    ReplyDelete