Monday, July 5, 2010

Sahabat Sejati



buat sahabat2ku, ku harapkan ukhuwah kita berkekalan walaupun akan tiba waktunye kelak untuk kita semua berpisah, namun ingatlah satu perkara, bersahabatnya kita kerana allah, bertemunya kita juga kerana Allah, malah berpisahnya kita kelak juga kerana Allah.. aku tidak mungkin menjadi sahabat yang terbaik buat kalian semua, tapi aku akan cuba untuk menjadi sahabat yang lebih baik, walaupan tak dapat menandingi kehebatan persahabatan dan ukhuwah antara abu bakar r.a dan rasulullah saw, aku cuba yang semampu diriku..

sahabat, maafkan aku..
segala silap dan salah, samaada direct or indirectly..
aku sayang kamu semua..
kamu semua keluarga ku dalam perjuangan ini...
kamu semua tulang belakang aku dalam perjuangan ini...

"tidak sempurna iman seseorang itu selagimana ia tidak mengasihi saudaranya seperti mana dia mengasihi dirinya sendiri"
salam sayang sahabatku

No comments:

Post a Comment