Wednesday, December 1, 2010

esok.............


emm hari ni dah hari kedua anak buah aku masuk ke hospital, tak sampai seminggu jejak ke alam baru dah masuk spital... kesian tengok kakak aku kesedihan, tapi apakan daya bile allah hendak menguji, maka kita sebagai hamba perlu tabah menghdapai... Aku yakin kakak aku mampu hadapi ujian ni, semalam kuning dekat baby tinggi sampai 275, hari ni dah turun 10 jadi 265, tapi untuk baby keluar dari spital atleast kena turun 60 lagi which means kalu kuning dah turun sampai 200 baru boleh kuar.. aku pun tak tau macam mana baby boleh kena demam kuning ni, figure2 tadi tu tahap kuning kat baby.. emm sok pagi angah aku pula kena pergi klang untuk buat rawatan susulan tiroid.. tinggallah aku bersama 7 orang budak nakal dirumah, anak akak aku la sape lagi.. ok anak2 esok mak su akan jadi mak tiri yang sangat baik..... jadi jangan nakal2 ye.... nakal2 maksu campak korang kat lombong...hehehehe... diorang dah besa dengar aku cakap macam tu, walaupun maksu diorang ni ganas sikit bile dekat rumah, masih lagi jadi maksu kesayangan diorang sebab diorang takde maksu lain heheheeh...ok guys, doakan eh anak buah aku cepat sembuh.. emm lupe, sok mak aku flight pergi bandung, kakak aku nak bawa pergi sana, mak aku pun baru je kebah demam, tapi alergic kat kaki still ada, bengkak sikit, nak cancel flight tiket dah tempah, jadi kena la juga pergi.. mom.. enjoy your trip..love u so much,ok guys, doakan juga mak and family akak aku selamat sampai sana dan selamat balik sini...

No comments:

Post a Comment