Monday, February 7, 2011

bukannya penting sangat pun


tarbiah dari allah.. atau kecuaian diri sendiri?? phone aku hilang lagi untuk kesekian kalinya... Ya Allah... ada masanya aku sampaikan rasa taknak ada phone.. penat pergi kedai beli hndphone kemudian hilang... subhanallah... hunain sedang merungut dengan ujian dari allah... ape nak jadi dengan aku ni.. 2 ke 3 minggu ni makin serabut pulak ... lepas kejadian hari tu, kpla aku slalu sakit, ntah kenapa.. mungkin terhentak kuat kut waktu tu..sampaikan semalam aku tak pergi ke kelas sebab nak berdiri pun aku rasa senget sebelah.. emm macam mana nak buat? sudah lah tu.. orang lain lagi banyak benda penting yang hendak difikirkan... baru hilang hndphone bukannya penting sangat pun..

1 comment: